360m

„Amit megénekelek, az valóra is válik”

dívaként lép színpadra karácsonykor Radics Gigi

2019. november 03. - opmah


A Dívák Karácsonyán lép először közösen színpadra Radics Gigi, Dér Heni, Tolvai Reni és Király Linda december 20-án a BOK csarnokban. A dívák amellett, hogy tehetségesek és gyönyörűek, mások megsegítését is szívügyüknek érzik. Művészetről, karrierről és valóra vált álmokról kérdeztük Radics Gigi énekesnőt.  

8f2e0e31-cac8-42ae-acaa-6e36b6f32da4.jpeg

A Dívák Karácsonya nem csupán egy koncert, hanem jótékonysági rendezvény is. Szerinted a hírességek társadalmi felelősségvállalása „jófejség” vagy kötelesség?

Szerintem mindenkinek joga van dönteni arról, hogy mire használja a hírnevét. Én szeretek jó ügyek mellé állni, de ezt nem nagyon szoktuk hangoztatni, mert nem azért csinálom, hogy jó fejnek tűnjek, hanem mert szívügyem, hogy kiálljak minden mellett, amit fontosnak tartok az életben.

Ez alázatos jellemre vall. Te nem vagy celeb típus.

Nekem mindig is fontos volt, hogy az maradjak, aki voltam és emlékezzek arra, hogy honnan indultam el és miért akartam ezt az egészet. Nem a szponzoráción vagy a sok pénzen van a hangsúly, hiszen ezek az én szememben csak tárgyak. Csak az számít, hogy azt csinálhatom, amit szeretek, és ha még közönségem is van hozzá, akkor én vagyok a legszerencsésebb a világon.

ba96ccfb-857c-4c60-98b9-d8dad8d62538.jpeg

Ráadásul már nem csak hazai, de külföldi közönség előtt is énekelhetsz. Hogyan alakul a tengerentúli karriered?

Most sok hazai projekten dolgozom, ezért a külföldi karrier kicsit háttérbe szorult, de mindig csinálok egy pár hónapos amerikai utat, hogy ne felejtsenek el.

Quincy Jones producer szerint a világ öt legjobb hangjából az egyik a tiéd. Biztosan nagyon örülnek neked Amerikában…

Szerencsére mindig jól sikerülnek a tengerentúli utak. Eddig mindig az volt, hogy Quincy Jonesmeghívott a zártkörű születésnapi bulijába, ahol olyan világsztárokkal találkozhattam, akiket korábban csak a TV-ben láttam. Álmomban nem gondoltam volna, hogy egyszer majd Stevie Wonderrel és John Legenddel fogok beszélgetni.

0ce1f9a7-db8f-48c1-9a25-e77bd60afe77.jpeg

Mennyire nyomasztó egy művészlélek számára a bulvársajtó állandó jelenléte?

Néha nehéz. Amikor hamis hírek kerülnek ki rólam, az korábban nagyon rosszul esett, mert elég erős az igazságérzetem. Az évek alatt bele kellett tanulnom, hogy ha rosszindulatú kommentekről van szó, vagy szenzációhajhász hazugságokról, akkor az „egyik fülemen be a másikon ki”. Ezeket el kell engedni, nem szabad belesüppedni a rossz dolgokba.

Azt szoktad mondani, hogy amit megénekelsz, az valóra válik. Mit énekelsz meg idén karácsonyra?

Minden szépet és jót! Tényleg próbálok a dalaimmal pozitív energiát sugározni az emberek felé. Nem akarok rossz dolgokról énekelni, úgyhogy mindig arra kérem a szövegírót, hogy jó dolgokról írjon.

 

süti beállítások módosítása